ساختمان کانون پرورش فکری استان البرز آماده افتتاح است

کدخبر: 623 —
رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج گفت: ساختمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز آماده افتتاح است.

به گزارش اقتصاد بر خط؛ «علیرضا عاقلی» اظهار کرد: ساختمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز در زمینی با زیربنای هزار و ۵۰۰ مترمربع، در سه طبقه با کاربری اداره کل کانون فکری و آموزشی در منطقه پنج شهرداری کرج احداث شده است.

وی ارزش پروژه را ۵۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: ساختمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز با هدف افزایش سرانه فرهنگی و آموزشی شهر کرج احداث شده است.

 

 

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج افزود: این پروژه شامل سالن آمفی تئاتر، گالری، کتابخانه مرکزی، سه کارگاه آموزشی، شش کلاس درس، بوفه و تراس استراحت، اتاق مدیریت، نماز خانه، سوئیت مهمان، سرویس های بهداشتی، آبدارخانه و اتاق نگهبانی، درب ورودی و غیره است.

عاقلی با اشاره به بهره برداری از پروژه یاد شده در آینده نزدیک، گفت: ایجاد فضای سبز محوطه به مساحت ۳۰۰ متر مربع و دیوار کشی به طول ۱۸۰ متر از دیگر اقدامات سازمان عمران در این پروژه است که با همکاری منطقه پنج شهرداری کرج اجرایی شده است.

 

انتهای پیام/