چرا هنوز برای انتقام سخت اتفاقی نیفتاده است

کدخبر: 708 —
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، یک سال از شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در فرودگاه بغداد گذشته است. مردم ایران و عاشقان این سردار بزرگ در سراسر جهان از لحظه شهادت ایشان تا به حال از مسئولان می‌خواهند که انتقام خون سرداران مقاومت را از عاملان ترور و شهادتشان بگیرند.

به گزارش اقتصاد بر خط؛رهبر معظم انقلاب در دیداری که با خانواده «شهید سلیمانی» و دست اندرکاران برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت ایشان داشتند درباره انتقام سخت فرمودند:

" قاتل سلیمانی و آمر به قتل سلیمانی باید انتقامشان را پس بدهند؛ آن به جای خودش محفوظ است. اگرچه به گفته یک عزیزی، کفش پای سلیمانی هم بر سر قاتل او شرف دارد و سر قاتل او هم برود، فدیه کفش سلیمانی هم نمی‌شود؛ این هست، اما بالاخره غلطی کردند، بایستی انتقام پس بدهند؛ هم آمر، هم قاتل بدانند که در هر زمان ممکن، هر وقت ممکن شد ما دنبال وقت ممکن هستیم باید انتقامشان را پس بدهند. "

حالا بعد از گذشت یک سال از شهادت سردار مقاومت «سردار حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در برنامه‌ «مرد میدان» که به مناسبت شهادت ایشان برگزار شده در پاسخ به سوال مجری برنامه که پرسید چرا هنوز برای انتقام سخت اتفاقی نیفتاده است؟ اینگونه گفت: " این انتقام دو وجه دارد، سردار سلیمانی در یک بعد یک شخص و هموطن ما بود در جای دیگر ایشان یک راه و تراکمی از سیاست و راهبرد بود. انتقام باید در هر دو بعد گرفته شود. انتقام از شهادت یک مرد که برای مردم عزیز بود، این انتقامی است که باید از عاملان و قاتلان گرفته شود که به مکان، زمان و مقتضیات خودش احتیاج دارد. "

 

منبع : خبرفارسی

انتهای پیام/