وزیر صنعت، معدن و تجارت
صادرات ۵ میلیارد دلاری صنایع غذایی از کشور

کدخبر: 734 —
وزیر صنعت، معدن و تجارت، از صادرات ۵ میلیارد دلاری صنایع غذایی در کشور خبر داد و گفت: در گام دوم انقلاب به دنبال اقتصادی قوی برای خانوارهای شهری و روستایی هستیم.

به گزارش اقتصاد برخط؛ «علیرضا رزم حسینی»در مراسم افتتاح خطوط یک واحد تولیدی مواد غذایی در شبستر اظهار داشت: ظرفیت و پتانسیل برای صادرات صنایع غذایی تا ۱۰ میلیارد دلار نیز امکان پذیر می‌باشد که این مهم به برکت مجاهدان اقتصادی امکان پذیر است.

وی در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در تکریم کارآفرینان، بیان کرد: مقام معظم رهبری از کارآفرینان و تولیدکنندگان به عنوان مجاهدان اقتصادی نام برده‌اند و فرهنگ دینی ما نیز بر موضوع کارآفرینی و اشتغال زایی تاکید دارند.

وزیر صمت اضافه کرد: اگر بخواهیم منصفانه قضاوت کنیم، کسانی که باعث ایجاد شغل و کارآفرینی می‌شوند شخصیت‌های بزرگی محسوب می‌شوند که نظام و انقلاب آنها را ارج می نهد.

وی در ادامه با بیان اینکه شغل و کارآفرینی باید به وسیله بخش خصوصی ایجاد شود، تصریح کرد: کشور را باید با شرکت‌های بزرگ، نامور و توانمند آن بسازیم و در گام دوم انقلاب به دنبال اقتصادی قوی برای خانوار شهری و روستایی توسط همین شرکت‌ها هستیم.

 

انتهای پیام/