فوتبال علم موشک‌سازی نیست

کدخبر: 768 —
سرمربی تیم فوتبال لیورپول در پی شکست این تیم از ساوتهمپتون گفت: فوتبال علم موشک‌سازی نیست و باید خیلی بهتر عمل می‌کردیم.

به گزارش اقتصاد برخط؛  تیم فوتبال لیورپول شب گذشته در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال انگلیس به مصاف ساوتهمپتون رفت و در نهایت با یک گل از این تیم شکست خورد.

«یورگن کلوپ» سرمربی آلمانی تیم فوتبال لیورپول در نشست خبری پس از بازی در خصوص این دیدار، اظهار داشت: شروع ناامیدکننده‌ای در ابتدای بازی داشتیم اما به تیم ساوتهمپتون بابت این برد تبریک می‌گویم چرا که آن‌ها شایسته این برد بودند.

وی افزود: ما در این دیدار متعجب بودیم و نمی‌دانستیم که چه می‌خواهیم. فوتبال علم موشک‌سازی نیست. ما باید خیلی بهتر عمل می‌کردیم. از شروع بازی در اختیار تیم حریف بود و ما نتوانستیم نحوه بازی را تغییر دهیم.

سرمربی آلمانی لیورپول تصریح کرد: بازیکنان بزرگی داریم اما آن‌ها آماده نبودند. این بازی یک صحنه مشکوک داشت. به نظر من «سادیو مانه» باید یک پنالتی می‌گرفت. البته این بهانه‌ای برای عملکرد بد ما نیست.

تیم فوتبال لیورپول با ۳۳ امتیاز در صدر جدول لیگ برتر انگلیس است و رقیب سنتی آن‌ها یعنی منچستریونایتد با یک بازی کمتر هم امتیاز قرمزهای آنفیلد است.

 

انتهای پیام/