گل‌محمدی
فقط به سه امتیاز شهرآورد فکر می‌کنیم مشکلاتمان عجیب بود

کدخبر: 807 —
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در این چند وقت مشکلاتی عجیبی داشتیم اما به این مسایل فکر نمی کنیم و برای برد به مصاف استقلال می رویم.

به گزارش اقتصاد برخط؛ « یحیی گل‌محمدی » پیش از دیدار تیمش برابر استقلال در دیداری معوقه از هفته هشتم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: قبل از اینکه بخواهم در مورد شهرآورد صحبت کنم باید از این فرصت استفاده و به کادر درمانی و پزشکی خسته نباشید بگویم. آنها در یک سال اخیر روزهای سختی را پشت سر گذاشتند و نباید این موضوع فراموش شود که آنها ایثار کردند. روز گذشته خواندم که ۲۰۰ پزشک فوت شده و به خانواده آنها تسلیت می‌گویم.

وی افزود: شهراورد همیشه حساسیت های خودش را دارد و هواداران دو تیم خاطرات خوب و بد از این بازی دارند. امیدوارم فردا خاطره خوبی را از خود به جای بگذاریم. باید تمرکزمان را حفظ کنیم و از موقعیت هایمان به خوبی استفاده کنیم. آنالیز خوبی از حریف داشتیم و روی نقاط ضعف و قوت حریف کار کردیم. امیدوارم بازیکنان فردا بتوانند با حفظ تمرکز، روحیه خوب و جنگندگی سه امتیاز را بگیرند.

گل محمدی ادامه داد: بازیکنان از نظر تمرینی و بدنی شرایط خوبی دارند و امیدوارم بتوانیم شایستگی‌های خودمان را به اثبات برسانیم. فردا فرصت خوبی است که نشان دهیم پرسپولیس چه تیم بزرگی است. امیدوارم اتفاق خوبی را رقم بزنیم. این ۳ امتیاز از نظر جدولی می‌تواند به ما کمک کند.

وی در رابطه با غیبت هواداران در شهرآورد 94، گفت: فوتبال همیشه با هوادارانش جذاب است. این شرایط برای هر ۲ تیم یکسان است و هر دو تیم از حضور هوادارانشان محروم هستند. در ورزشگاه خالی دربی جذابیت خودش را از دست می دهد البته این بازی چه با هوادار و چه بی هوادار جذابیت خودش را دارد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: ما یک تیم هستیم و همه بازیکنانمان در یک سطح هستند. تنها خواسته من از بازیکنان این است که اگر به آنها فرصت می دهم بتوانند از آن به خوبی بهره ببرند.

وی در مورد حمایت «علی پروین» اضافه کرد: این ۳ بازی اخیر از نظر کیفی به غیر از نیمه دوم بازی با ذوب‌آهن عملکرد خوبی داشتیم. از آن یک نیمه برابر ذوب آهن هم در جهت اصلاح تیم درس گرفتیم و تجربه خوبی برای بازیکنان شد که اصلاح شوند و خیلی از نکات فنی را یاد گرفتند. سه امتیاز تمام بازی ها برای ما به یک اندازه ارزش دارد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، در مورد کری‌خوانی‌ها بین برخی مسوولان ۲ تیم اضافه کرد: با «جعفر سمیعی» مدیرعامل باشگاه در مورد این مساله صحبت کردم. احترام متقابل باید حفظ شود. مدیر 2 باشگاه شناخته شده هستند. من دوست دارم هر ۲ باشگاه به هم احترام بگذارند. وقتی مدیران بخواهند این شکلی صحبت کنند این موضوع به سایر بخش های فوتبال ضربه خواهد زد. زیبنده باشگاه نیست بخواهیم راجب این مسائل صحبت کنیم. شهرآورد حساسیت خودش را دارد و این موضوع تمرکز بازیکنان را هم بر هم می زند. امیدوارم این احترام متقابل وجود داشته باشد. به بازیکنانم گفتم به حریف احترام بگذارید اما مثل یک سرباز حقتان را بگیرید. با کری خوانی چیزی تغییر نمی کند.

گل‌محمدی در مورد هدفش از این شهرآورد خاطرنشان کرد: اولین هدف ما کسب ۳ امتیاز است و می‌خواهیم به این هدفمان برسیم.

وی در مورد ترکیب پرسپولیس در این مسابقه گفت: تا فردا اگر صبر کنید در مورد ترکیب خیلی مسائل مشخص می شود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص بازی نکردن «مهدی شیری» و «آرمان رمضانی» در دیدار مقابل سپاهان، اظهار داشت: این صحبت‌ها تکراری شده و همه نفراتی که در پرسپولیس هستند شایستگی شان را نشان داده‌اند. همه بازیکنان وقتی فرصتی بدست آورند باید با تمام وجود از آن استفاده کنند. خود آنها هم به این نتیجه رسیدند و اگر فرصتی به آنها داده شود از آن استفاده می کنند.

وی ادامه داد: ما ۴۰ روز است نبردیم اما عملکرد بازیکنانم قابل قبول بود. فرصت‌هایی برای برد داشتیم اما بدشانسی و استفاده نکردن از موقعیت‌ها دلیل پیروز نشدن ما بود. امیدوارم بردهایمان را از فردا مجدد آغاز کنیم. ما در این چند ماه اخیر نفرات زیادی را از دست دادیم و هر ماه ترکیبمان تغییر پیدا می‌کرد. نمی توانیم مدام به مشکلات فکر کنیم. باید از این مشکلات به عنوان سکو استفاده کنیم. نمی‌خواهیم این مشکلات در ذهن ما رسوخ کند. باید با تمرکز بیشتر روی کارمان این مشکلات را پشت سر بگذاریم. تیم ما نتایج خوبی در این چند وقت گرفته و بیشترین درآمدزایی را داشته است. مشکلاتمان عجیب بود اما فرصتی نداریم که بخواهیم به آن فکر کنیم. باید برای پنجمین قهرمانی بجنگیم و مبارزه کنیم.

گل محمدی با اشاره به شرایط مهاجمان پرسپولیس برای حضور در شهرآورد 94 افزود: تمرینات اختصاصی خوبی برای مهاجمان در نظر گرفتیم و اگر موقعیتی خلق شود آنها می توانند به بهترین شکل از آن استفاده کنند.

تیم فوتبال پرسپولیس در نود و چهارمین شهرآورد در دیداری معوقه از هفته هشتم لیگ برتر فوتبال، فردا دوشنبه از ساعت ۱۶:۳۵ در ورزشگاه آزادی به قضاوت رضا کرمانشاهی برابر استقلال قرار خواهد گرفت.

 

انتهای پیام/