آقای وزیر! این مدیران از اول اشتباهی بودند
اولتیماتوم سرمربی به وزیر ورزش

کدخبر: 834 —
در پایان دربی تهران شاهد مصاحبه تند یحیی گل محمدی علی هیئت مدیره پرسپولیس و به خصوص شخص مهدی رسول پناه بودیم کار به جایی کشید که گل محمدی به وزیر ورزش اولتیماتوم داد تا روزچهارشنبه رئیس هیئت مدیره پرسپولیس را بردارد .اتفاق عجیبی که فقط در فوتبال ایران رخ می‌دهدوبه قول علی دایی شما هیچ کجای دنیا نمی بینید که یک سرمربی به وزیر ورزش اولتیماتوم بدهد.

به گزارش اقتصاد برخط؛ نکته این جاست که متاسفانه وزیر ورزش از اول انتخاب های خوبی برای پرسپولیس و استقلال انجام نداد. و مشخص نیست او خودش چنین تصمیماتی می‌گیرد یا مشاورانی که به ایشان مشورت می دهند مدیران آگاهی نیستند وگرنه حداقل به مدت دو سال در پرسپولیس و استقلال شاهد ثبات مدیریت بودیم این در حالی است که از عملکرد اکثر مدیران این دو باشگاه در دوران مدیریت «سلطانی فر» نمی توان دفاع کرد و حتی با ارفاق نمی توان به آن‌هانمره قبولی داد .

بعد از حضور وزیرانی مانند «عباسی و گودرزی» انتظار داشتیم با حضور «سلطانی‌فر» شرایط پرسپولیس و استقلال بهتر شود اما نه تنها این اتفاق رخ نداد بلکه حالا شاهد اولتیماتوم سرمربی پرسپولیس به وزیر ورزش و حملات تند بازیکنان استقلال به مدیرعامل و هیئت مدیره باشگاه هستیم به طوری که اعضای هیئت مدیره استقلال بابت مصاحبه جنجالی «وریا غفوری» جلسه ویژه تشکیل دادند تا شاید او را جریمه کنند. این در حالی است که وریا بارها و بارها در مورد مسائل مالی صحبت کرده و حالا چند بازیکن دیگر استقلال هم پشت او درآمده‌اند .

وقتی در دوران مدیرعاملی «احمد سعادتمند» که او هم منصوب وزیر ورزش بود، قرارداد استقلالی ها چند برابر شد ،می شد این روزها را پیش بینی کرد که باشگاه نتواند پول بازیکنان را بدهد و آنها طغیان کنند در پرسپولیس اما قضیه این است که «گل‌محمدی» می‌خواهد هیئت مدیره را خودش چینش کند .اوبه شدت با «رسول پناه» مشکل دارد و علناً مقابل میلیون‌ها بیننده تلویزیونی علیه او مصاحبه می‌کند این مصاحبه قبل از هر چیز بیانگر ضعف وزیر ورزش و البته مدیران پرسپولیس است در واقع باید دید آنها در سال‌های گذشته چه کاشته اند که حالا انتظار درو کردنش را دارند. این مصاحبه ها و التیماتوم هانتیجه ضعف مدیریت در بدنه ورزش کشور و بدنه باشگاه پرسپولیس است این همان آتش زیر خاکستر است که بارها و بارها هشدار داده بودیم و حالا به مرحله شعله ور شدن و حتی انفجار رسیده است انفجاری که مسلماً دودش به چشم همه خواهد رفت از شخص وزیر گرفته تا مدیرعامل پرسپولیس و اعضای هیئت مدیره و بازیکنان و مربیان و هواداران تیم پرطرفدار کشور.

انتهای پیام/